BUS?

Publicerat 2014-04-02 kl. 21:26:00 av Isabel Håkansson
Ligger i sängen och har precis sätt ett avsnitt av 90210, grym serie och jag är glad att jag började kolla på den. Iallafall så har jag som jag nämnt tidigare på bloggen funderat mycket på att spraytanna mig (känns dock inte som nånting för mig) eller testa brun utan sol, eller BUS som det förkortas. Jag är så blek och börjar bli uppriktigt trött på det haha, har b-e-s-l-u-t-s-å-n-g-e-s-t. Vill inte få fläckar som inte går bort eller att det blir ojämnt, hm..
Och ja, mina ben ser brunare ut på bild. Dem är waay blekare i verkligheten.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: elin

Ett förslag är att antigen sola solarium, visst inte så bra med strålning med det är super skönt. Sen finns det något som heter kastanjevatten som man har där man vill på kroppen. man kan välja att blanda ut kastanjevattnet på en tuss med vanligt vatten för bästa resultat. finns jätte mycket på nätet ang det! helt ofarligt dessutom.

Kram!

2014-04-04 @ 16:30:40
URL: http://elinhildalinnea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback