Another wendsday

Publicerat 2014-04-09 kl. 18:24:00 av Isabel Håkansson
Ny dag, nya tag!Vaknade upp imorse lite försent sisådär & det första jag såg var vädret ute. Gråmulet med snöblandat slask som föll ifrån himlen, dåå blir man ju ganska tagg ellerhur? Haha, tvärtom. Pallrade mig iväg till skolan iallafall och gjorde klart både SO:n och fick spanskan överstökad så det känns bra. 
 
Efter skolan så gick jag, min syster och Sandra till affären och köpte aloe-Vera drycken och kvarg, köpte golden kiwi som smak på drycken & den är sååå god!! Kom hem runt 5 och satte igång att göra pannkakssmet som jag åt som middag sen, hihi rätt bra dag ändå. 
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback