Today

Publicerat 2013-09-15 kl. 15:39:31 av Isabel Håkansson
Kom hem för nån timme sen, Sandra och jag gick efter att vi lunchat på en kina resturang i stan till en kiosk och köpte slusch som vi gick omkring med i parken. Snackade om allt & inget och levde som alla säger just nu livets liv. Frös en massor men vad gjorde väl det, vi dog inte ;) 
 
Nu har jag bara sprungit omkring i huset med en stor tjocktröja och tofflor, grävt i nutella med en sked och ätit upp gårdagens godis.. stallet väntar så nu ska jag kila, puss på er
Såhär traskade jag omkring idag..↑
Gummistövlar: Dr.Martens || Jacka: Hollister || Jeans: Dr.Denim || Sjal: (?) 
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback