Studiedag

Publicerat 2013-09-19 kl. 11:27:00 av Isabel Håkansson
Sitter i skrivande stund med en kopp té i handen och håller på att ladda upp inför några avsnitt av andra avenyn med regnet som smattrar emot fönsterrutan, visste ni förresten att jag dricker té fastän jag hatar det haha? Aja, det är bra för halsen och som min hals känns just nu så behövs det. Ikväll ska jag bara ta hand om mig själv och blir helt frisk & återställd, så himla skönt!
 
Rapport ifrån Mickis som hade hästarna igår: Snobben reds på stora "stubben" (stubbåkern) i alla gångarter. Fin och väldigt pigg, lite mer vild än tam i vissa läger kan jag tänka mig då han ÄLSKAR att rida på stubbåkrar! Sen berättade hon även att Philip tagit av sig grimman igen, så det blir bara för oss att gå runt i stora hagen och leta efter den idag igen.. Skitponny!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback