Söndags PEPP

Publicerat 2013-09-08 kl. 19:49:38 av Isabel Håkansson
Dem flesta är nog säker söndags depp, och well.. jag kan hålla med om att skolan inte är något att hurra över, det bara skriker boring ur ordet "skola" men ändå, älskar ändå att gå i skolan, plugga, va med vänner, nivet! ;) 
     Är fortfarande förkyld som sjutton, snyter mig varannan sekund ungefär och hostar konstant, därför blev det en skritt-tur på 1 timme idag. Jobbade lång och låg och flyttade för skänkeln, duktig S! Tog två repor i klätterbacken också, nyttigt!
 
Efter ridturen så spolade vi ben och satte på fleecetäcken, pyys. Tänkte iallafall gå och se på tv nu, har gjort allt som behöver göras idag, inte kunnat sätta mig ner och slappa förrän lite drygt en timme sen då jag la mig framför andra avenyn och åt glass, perfekt när man har ont i halsen ju!! Ha en bra söndagskväll alla ni.
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Länken till Ema funkar ej?

Svar: Vet haha, Ema skaffade en blogg idag så en länk till hennes blogg kommer att komma upp om man klickar på länken inom kort :)
isabelhakansson.blogg.se

2013-09-09 @ 13:00:56
URL: http://Magdalenalovisa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback