Onsdag

Publicerat 2013-09-25 kl. 19:20:00 av Isabel Håkansson
Hej på er! I skrivande stund sitter jag med min kanin i knät efter att ha varit ute och letat efter två utav hundarna som hade varit på lite äventyr utan vår bekräftelse om man säger så ;) Innan det städade jag kaninburar och åt jättegod mat med familjen. Gick i skolan somvanligt innan det och efter skolan så drog jag, Sandra & Madde och tog en snabbfika på stan och sen drog jag och Madde och solade i 10 min. Träffade Sara en kort stund också innan jag åkte hem.
 
Ganska skönt med lite stall-ledigt måste jag säga så jag kan lägga tid åt annat jag inte hinner med i vanligafall. Tänkte efter att jag bloggat klart och släppt ut kaninen plocka lite på rummet och duscha för att sedan slå mig ner i soffan och kolla på Idol och stalkers som går på onsdagar.
Nu måste jag avrunda så puss på er, hörs kanske senare eller imorgon!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback