New in

Publicerat 2013-09-29 kl. 21:40:57 av Isabel Håkansson
Nya BRUNA benskydd till Snobben, jag hade ju en crush på svarta benskydd och sådär till Snobben fastän han har brun utrustning, hatar mig själv för det nu i efterhand - tro mig! Men ja, nya bruna benskydd. Dem kosta väl lite under 300 så dem var jättebilliga, får se hur länge dem håller.
Ett nytt tunt regntäcke till Philip. Sitter lite tajt gör det men 105 skulle bli på tok för stort istället så det får duga, han kommer ändå inte använda det varje dag så det gör ingenting! Täcket gick på 399 kr.
En ny vinter-rid-jacka (vetinte om det blir särskrivning om jag har mellanrum haha), och den ser jätteful ut på bild, buhu! Det ser ut som att matrialet är utav sammet och allt men så är inte fallet, ni som ser mig i verkligheten med den kommer inte ens känna igen jackan haha, men jag gillar vinröd/lite mörklila färg så den blir jättebra! Den kostade 1700 kronor.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: ANGELICA - TATUERAD HÄSTÄGARE

Tycker jackan ser riktigt bra ut! Var är den köpt? :)

Svar: Tack så mycket! Den är köpt på Börjes hästsport :)
isabelhakansson.blogg.se

2013-10-01 @ 10:40:01
URL: http://angelchanelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback