Mysfrukost

Publicerat 2013-09-10 kl. 12:13:16 av Isabel Håkansson
Godmorgon.. förkylningen hänger kvar och jag är lite halvslö idag efter att ha suttit uppe sent och gjort klart svenskan och läst lite till SO:n, förstår dock inte SO:n riktigt så den måste jag ha hjälp med. Vaknade runt 7 först av att alla andra i huset gjorde sig klara till jobb & skola, somnade sedan om till 9 ungefär och då klev jag upp och gjorde frukost, slog på andra avenyn och tände ljus. Så det var en bra morgon iallafall :) 
 
Igår reds båda ponnysarna barbacka. Snobben var jätte stretig i skritten och traven, i galoppen var han helt okej men det var verkligen inget "wow" pass. Efter det halvdåliga passet så gjorde jag om tyglarna till en halsring och busade lite, det var jättekul tyckte både S och jag. Philip och Pernilla hade däremot ett jättebra pass förresten och Philip kunde hålla igång i galopp flera varv i paddocken, lillponnyn börjar lära sig trots allt! Ska sova en stund nu, puss på er ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback