Min läderutrustning

Publicerat 2013-09-23 kl. 18:46:00 av Isabel Håkansson
Träns nr.1
Ett vanligt BRUNT träns (inte svart som det ser ut på bilder), med en vanlig engelsk nosgrimma och ett guldigt pannband. På dethär tränset har jag alltid ett tredelat bett med bettskivor på vardera sidor.
 
Träns nr.2
Dethär tränset är mörkbrunt (ser svart ut på bild..) och är jättesnyggt enligt mig! Dethär tränset använder jag mest i dressyren och ibland på uteritter då bettet som vi har på tränset är ett vanligt rakt gummibett och han kan bli RIKTIGT stark med bettet.. därför använder vi det inte i hoppningen och under vissa perioder inte heller vid uteritt. 
 
Min sadel
Ljusbrunt läder på sitt-ytan och mörkbunt läder vid kåpan. Hoppsadel och väldigt skön att sitta i :)

För tillfället har jag även svarta stövlar, men nu i veckan får jag hem mina nya stövlar, bruna och sitter huuur bra som helst!! Höga är dem också och åh dem är så himla snygga, nedan har ni bilder på dem!
 
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback