Just me

Publicerat 2013-09-18 kl. 07:20:00 av Isabel Håkansson

Godmorgon! Glad idag, eller ja, jätteglad snarare!! Spanska provet som ska göras idag känns lite mindre bra dock men det får gå som det går, jag gör mitt bästa. Igår låg jag uppe rätt sent ändå, tänkte en massor men somnade ändå med ett leénde på läpparna. Idag kör jag på sista rycket med converse förresten, eller ja.. dem lär väl åka på fler gånger i höst men inte allt för ofta.
        Nu måste jag skynda mig så jag hinner med bussen, & vi, vi hörs senare ;)
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Ella ~ hopponnysarna

Grym blogg!
Men måste fråga, vart har du köpt tröjan på bilden den är så himla snygg! :)

Svar: Tack så mycket! Tröjan är köpt på h&m :) kram
isabelhakansson.blogg.se

2013-09-18 @ 16:53:02
URL: http://hopponnysarna.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback