Jahapp...

Publicerat 2013-09-11 kl. 13:31:54 av Isabel Håkansson
Såg att mitt förra inlägg bara försvann.. skitkonstigt! Aja, iallafall så reds båda på rundbanan igår, skritt, trav & galopp. Inga svårigheter utan bara lät dem rulla på mest i sitt egna tempo, kul hade vi :) Idag rids Snobben av Mickis och Philip vilar. Imorgon tänkte jag promenera S & avsluta med lite lednadsövningar och kommunikation, det är så himla kul tycker jag och Snobben lyssnar jättebra!
 
För min del så blir dagen väääldigt lugn. Har vart hos kaninerna typ hela dagen, fixat och donat så dem är nog rätt trött på mig nu skulle jag tro ;) Men jaja, nu ska jag kolla på serier och plugga lite, tror min blogg är liiite tråkig att läsa just nu men håll ut, bättre tider väntas. Puss
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback