Halvdålig träning..

Publicerat 2013-09-01 kl. 21:50:00 av Isabel Håkansson
 Två bilder ifrån dagens träning ↑
Idag gick det inte jättebra faktiskt, jag red dåligt men Snobben gjorde som han skulle när jag gav honom rätt budskap så att säga. Finns inte mycket mer att berätta haha, vi körde mycket galopp-övningar (bilder över), och så böjde jag igenom honom helt, så det känns riktigt skönt och det är bra för honom.
  Efter träningen så fick han helkropps massage + stretching, på med fleece och in i boxen med kraft, nyponpulver, B-vitamin och en halv dl vatten i en stor gröt samt hö. Pussade på min älskade shettlandsponny Philip och myste en massa med honom.
   Nu har jag duschat, smörjt in mig med body butter och satt på mig myskläder så tänkte sova snart. Puss!
Publicerat i Snobbens ridbok,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback