Fredag den 13onde, ojoj..

Publicerat 2013-09-13 kl. 23:46:34 av Isabel Håkansson
Haha nejdå dagen gick bra och jag hade inte mer otur än vanligt! Hej på er iallafall, kom precis innanför dörren och har tvättat ansiktet och bytt om, redo för att updatera min blogg som står och dammar så here we go! Gick i skolan först somvanligt, ganska chill lektioner och umgicks med Madde & Pernilla typ hela dan.
 
Efter skolan chillade jag och Pernilla i nån timme på en varsinn bänk, snackade om allt och inget och sådär, riktigt skönt att få prata av sig med någon som man litar på.. ♥ När det gått en timme så mötte jag Sara, Ida och Milla och vi gick raka spåret och köpte bussbiljetter. När bussbiljetterna var köpte så var det 30 min kvar tills bussen kom, SNARK seriöst haha. Snackade iallafall och hade det kul, Sandra kom också en stund.
 
Käkade donken, kollade lite affärer och såg på filmen "This is us" 3D i västerås och så tog vi 22:15 bussen hem. När man suttit och väntat på bussen i 10 minuter och ska vänta demdär sista fem minutrarna innan bussen kommer.. det finns inget värre helt seriöst!! Håller ingen med mig?
 
Jag bjuder på lite bilder och sen så blir det sängen för mig, sjukt trött, godnatt fina ni, jag hör av mig imorgon!
|| Bild 1: I bussen || Bild 2: Mina babes och jag i våra snygga 3D glasögon!
|| Bild 3: Egopic inne på toan, varför inte liksom? || Bild 4: Mitt biogodis, en snapple och godis.
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Magdalena - Magdalenalovisa.se

Är du directioner?? ;)

Svar: Nej haha! Men filmen var jättebra! :)
isabelhakansson.blogg.se

2013-09-14 @ 10:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback