Förkyld

Publicerat 2013-09-07 kl. 09:41:53 av Isabel Håkansson
Hej på er! Förkylningen kom som ett brev på posten såfort september månad drog igång, jag med mitt dåliga emunförsvar, jag har ALLTID nästan för mycket kläder på mig och svettas konstant.. HUR har denna förkylning kunnat komma åt mig?
 
Är med Sandra just nu & vi tänkte starta morgonen med en cykeltur. Stannar till vid stallet och utför lite sysslor innan vi cyklar vidare också, mysigt! Vid 3-4 så åker jag upp och rider igenom S lite i paddocken. Det var planerat en hoppträning idag men den ställdes in pga min förkylning, jättetråkigt! :(
     Ema fortsätter på designen idag, inte riktigt klar än, men jag är hittills jättenöjd! Hon är verkligen jätteduktig, tack Ema ♥
 4 bilder från igår, haha aw söta ponny!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback