Ett sant citat

Publicerat 2013-09-12 kl. 13:32:00 av Isabel Håkansson
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej, isabel. Jag vill bara att du ska veta att jag lever;) haha, nejdå. Men jag vet att jag verkligen sugit på att kommentera, men jag går in här VARJE dag. Jag går även in på ponnyryttarnaa, och läser inläggen om och om igen. Jag glömmer aldrig vart jag hittade er först. Spela roll om du är känd eller inte, JAG ser upp till dig <3

Svar: Vetinte vad jag ska säga, grym är du & jag saknar att få mötas av dina och andras kommentarer varenda dag på världens ärligaste och goaste blogg, tack så jättemycket Martina iallafall, grym är DU somsagt <3
isabelhakansson.blogg.se

2013-09-13 @ 19:43:28
URL: http://fames.se/vestlingmartina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback