4 sept - seg dag

Publicerat 2013-09-04 kl. 19:42:16 av Isabel Håkansson
Shit, seg dag. Upp och hoppa innan sju imorse, klockan 8 till halv 4 - skola, trött var jag efter. Något extremt. Iallafall, var med Milla och Sara en stund efter skolan och hade klipp-tid vid fyra. Håret blev för kort tycker jag,  men fräscht med nyklippt hår hursom! Åkte hem ganska exakt efter jag klippt mig och lagade tacos med familjen.
Bytt om till myskläder nu och ska jag.. inte göra nånting speciellt. Snobben galopperas på rundbanan idag utav Mickis, hoppas herrn håller sig i skinnet trots att han tycker att galoppträning är det bästa som finns ;) Imorgon ska han promeneras och på fredag vila, så laddar vi om inför hoppträning på lördag, det blir toppen!
       Nu tänkte jag vila/sova/plugga/kolla serier i nån timme innan idol och stalker börjar, puss
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback