27 sept

Publicerat 2013-09-27 kl. 07:37:00 av Isabel Håkansson
Godmorgon! Idag har jag ett SO-prov att se fram emot i skolan men efter att ha pluggat in svaren någorlunda på lektionerna och även läst på hemma så tror jag att det ska gå bra, man kan ju alltid hoppas iallafall! Imorse gick jag upp tidigt och fixade mig, åt frukost och kollade lite bloggar. 
 
Efter skolan ska jag ut med lite kompisar somsagt, får se när jag kommer hem.. beror helt på vad dem andra har tänkt att göra. Men japp, ha en rolig & bra FREDAG nu allihopa så hörs vi kanske lite senare, puss ♡
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: JONNA - shettisblogg

heeej fina du! <3

Svar: Hej på dig själv finare <3
isabelhakansson.blogg.se

2013-09-27 @ 13:45:26
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback