17 sept

Publicerat 2013-09-17 kl. 22:00:16 av Isabel Håkansson
Lite bilder från kvällen, ramen runtom bilden blev grön av nån anledning, aja!
 
Hej på er! Bra kväll idag, glad och ja.. helt perfekt kväll bara! Igår longerade jag S utan inspänningar och sånt i alla gångarter, glad ponny! Skoldagen idag var sisådär, humöret åker bergodalbana men jag gör det bästa av situationen ;) Efter skolan drog jag direkt till stallet och fixade allt där + skrittade ut Snobben, jobbade honom lång och låg och tränade sidvärsrörelser, jätteduktig. Var hemma typ kvart över sex vilket är en VÄLDIGT bra tid för att vara mig och hela kvällen efter att jag kom hem har jag bara chillat och pluggat typ, så skönt!
 
Nu har jag tagit fram kläder och ska gå och lägga mig, imorgon ska jag upp i tid och hinna fräscha till mig innan skolan så jag slipper gå runt och känna mig äcklig sen resten av dagen, inte värt det alls! Lite utav ett svammel inlägg men jag måste dra, håller på med annat.. PUSS
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback