Vanliga, tråkiga tisdag

Publicerat 2013-10-22 kl. 19:41:46 av Isabel Håkansson
Hej på er! vetinte hur jag ska sammanfatta dagen riktigt.. känns inte som om jag vet nånting längre och när jag vaknade imorse tog ett kliv rakt ner i en depp-period. Jag HATAR att inte vara glad & känna att jag inte har nånting att se fram emot eller skratta åt, bara tanken får mig spyfärdig.
 
Iallafall så gick jag i skolan halva förmiddagen och betade av lite plugg och när jag kom hem så åkte jag upp till stallet. Snobben kändes inte alls fräsch och när jag hoppade av honom idag så kände jag bara hur den lilla energi jag hade kvar sögs ur mig.. Aja inget mer gnäll ifrån min sida ikväll och nu klickar jag mig ur blogg.se's portal och loggar inte in igen förrän jag känner att jag kan sprida annat än negativ energi. Ha en fortsatt bra tisdagskväll!
Såhär såg jag ut idag ↑
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Jonna

Så fin tjej ♥

Svar: åh tack detsamma <3
isabelhakansson.blogg.se

2013-10-23 @ 15:53:26
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback