Världens mysigaste söndag

Publicerat 2013-10-20 kl. 21:10:40 av Isabel Håkansson
Godkväll eller hur man nu säger, hoppas alla ni har haft en megagrym söndag - för det har jag. Jag har varit i Vingåker hela dagen med familjen & shoppat. En pytteliten stad med grymma affärer, ungefär så kan jag sammanfatta staden. När vi åkten ifrån Vingåker ungefär vid klockan 5 så var jag både en vinterjacka, ett par skor och två pannband rikare. 

Stannade till vid erikslund på vägen hem och köpte ett fleecetäcke till Philip samt köpte varsin smoothie som vi gick omkring med. Jag åkte till stallet det första jag gjorde när vi kom hem och packade hö, kvällsfodrade, provade täcket på Philip och gosade med alla 3 hästarna. Nu måste jag avrunda för jag ska slå mig ner i soffan med mamma och pappa för att se premiären på nyaste säsongen av solsidan. Puss & godnatt!

Philips nya täcke - med blixt                                                  -utan blixt
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback