Söndag

Publicerat 2013-10-06 kl. 15:10:25 av Isabel Håkansson
 
Söndagsdepp idag faktiskt.. är otroligt trött efter gårdagen men det var det värt trotsallt, grattis igen Nattah 18 jäkla år!! Idag iallafall så har jag inte gjort nånting alls, vaknade vid 10 och bäddade sängen, matade kaninerna & hundarna, tänkte gå ut och springa men sängen och andra avenyn ropade ;)
 
Gårdagen somsagt blev lyckad och bjöd på många skratt. Hästarna pysslades om och stallet på Ösby blev fixat de också. När stallen var klara så cyklade jag hem det fortaste jag kunde och fräschade till mig och bytte om. Mötte upp kompisar och käkade lite och sen satt vi på Ica länge och åt godis eftersom det spöregnade ute. Runt halv 8 ringde Sara och så gick vi och träffade henne, Nattah, Madde, Ida, Linneá, Lucas och massa fler. Åkte hem runt halv 10 och somnade inte förrän sent pga nästäppa, alltid lika mysigt..
 
Nu måste jag byta om och åka iväg till första stallet för att ta in hästarna där och byta täcken, senare ska Snobben ridas igenom och Philip ska även han röra lite på sig. PUSS
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback