Livet på en pinne

Publicerat 2013-10-02 kl. 20:19:00 av Isabel Håkansson
Seriöst haha, åh vilket underbart liv jag har! Det är min födelsedag idag ju (congratz to me) så imorse blev jag väckt av familjen och så fick jag presenter. Platt-tång, pengar, presentkort & och en longerings-spö. Sen när jag trodde alla presenter var slut så kom dem in med 4 paket till, 2 till mig och 2 till min syster. Vi slet upp paketen och där i låg 2 iphone 5 och 2 skal till våra nya mobiler, åh vad jag älskar mina föräldrar♥
 
Aja, genomgick en bra skoldag och sen åkte jag hem och åt jättegod middag och tårta efter det. Nån timme därefter så drog jag, mamma & våran hund Bella ut och sprang 3 km och både innan och efter vi sprungit så powerwalkade vi 2 km. Känns bra :)
 
Nu har jag fixat lite "kvällsfika" och ska bädda ner mig i sängen med andra avenyn innan stalkers börjar, puss!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: J O N N A

åh vad underbart!
hoppas din dag varit superbra, grattis grattis från oss i Östersund (en dag försent, somsagt...) <3

Svar: Tack alla ni, helt underbara är ni!!! ❤
isabelhakansson.blogg.se

2013-10-03 @ 08:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback