Kväller

Publicerat 2013-10-15 kl. 21:41:29 av Isabel Håkansson
2 bilder på mig och mina två hjärtan, lätt mina bästa soulies (soulmates), säger inte nåt till nån eller någon, skulle aldrig öppna sina käftar och gadda om mig bakom min rygg när jag inte hör, svika mig eller döma mig för vad jag har på mig eller hur jag väljer att sminka mig, bäst är dem ♥
 
Kvällen har verkligen gått i 180.. bakade choklad muffins till syrran och mamma när dem kom ifrån stallet, mamma red Snobben på banan idag, mycket volter och övningar som är bra för Snobben och hans stela leder.
Annars då? Har inte bestämt mig riktigt för vad jag ska göra imorgon.. vara med kompisar, träna eller åka hem och bara ta det lugnt? Får se imorgon. Godnatt & puss på er
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback