Söndag

Publicerat 2013-10-20 kl. 08:15:30 av Isabel Håkansson
 Nästan 2 månaders gammal bild, han har blivit så mycket finare sen dess! 

Vad har denna dagen att erbjuda? Inte så jättemycket igentligen.. Nu ska jag ut till kaninerna och städa burarna såhär på morgonkvisten så det är klart & sedan ska dem motioneras 30 min var i hopphagen och fötterna ska torkas däremellan så dem inte hoppar ner i burarna med blöta fötter. 
    Sedan ska mamma, jag och Pernilla tillsammans med hästarna och vår nya trailer åka ner och köra lite ridhus-debut för denna hösttermin, kulkul! 

Får se om jag orkar pallra mig iväg till zumban ikväll, tveksamt som det känns just nu ;) ha en bra söndag iallafall så hörs vi senare, puss!
Publicerat i Dagens planer,

Kommentarer
Postat av: Malva

Ni är då fina tsm! <3
Perfection <3

Svar: Tack så mycket <3
isabelhakansson.blogg.se

2013-10-20 @ 12:21:45
URL: http://welshponnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback