Godmorgon!

Publicerat 2013-10-28 kl. 09:57:34 av Isabel Håkansson
Godmorgon! Måndag och jag är så taggad på en lov-vecka, njuter varenda sekund utav känslan av LOV och INGEN SKOLA. Jag vaknade 7 imorse och låg och kollade på paddan ett tag innan jag gick upp och åt frukost. Nu ska jag hoppa i mina rosa mjukisar och min dunjacka och dra upp till stallet för att fixa allt där och promenera ut med ponnysarna samt longera Snobben lite på volten i trav och ev. galopp. Får se hur pigg han känns efter passet igår!
 
När jag kommer hem sen ska jag rensa det sista på rummet och även bland mina skor och jackor i hallen. Alla i familjen gör en hel-rensning av huset just nu, slänger saker som är trasigt och ger bort saker som är helt men inte används längre, känns jättebra :) Men nu ska jag byta om & dra till stallet, puss!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback