Fredags lycka

Publicerat 2013-10-25 kl. 19:42:48 av Isabel Håkansson
2 bilder ifrån en JÄTTESAKNAD tripp till stockholm med Madde & Sandra i våras ↑

Hej hallå bloggisar och FREDAG!! Gick i skolan från halv nio till lite innan tre och då följde jag med Märta till Ica för att hon skulle köpa sin baguette hon tjatat om halva dan ;) Drog tillbaka till skolan efter det och mötte upp Milla, Sandra & Linn. Vi gick till liljas och åt pizza och sen var vi i hallen en stund med Madde, Sara, Ida och fler. Vi var mest i studion och vissa sjöng och andra lyssnade, filmade och sådär, supermysigt!
 
När jag kom hem plockade jag en stund på rummet och sen startade jag datorn och loggade in här för att skriva ett inlägg åt er. Nu ska jag hälla upp ett glas cola, tända ljus och sen slå på andra avenyn. Puss på er
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback