Energiska, underbara lilla ponny

Publicerat 2013-10-06 kl. 22:04:00 av Isabel Håkansson
Red fram S ute idag när det var bäckmörkt. Det var väääldigt läskigt sa Snobben och spratte iväg på bakbenen flera gånger, Philip däremot skrittade på i sitt egna lilla tempo flera meter bakom och typ njöt av att få komma ut och skritta och trava lite.
 
Avslutade båda i paddocken sen och Snobben var bara överallt och ingenstans.. Han var stark som en oxe och springig som sjutton, försökte göra det bästa av situationen men jag kan inte säga att det gick speciellt bra ändå. Travade av honom länge på helt långa tyglar så han kom ner med huvudet & fick höja ryggen när jag fått honom någorlunda avlappnad och lite mer på marken och skrittade sedan av honom längre än vanligt. 
Tog in honom i stallet när jag var klar och masserade med nyponros olja, spolade ben, stretchade och la på ett stalltäcke.
 
Imorgon iallafall ska vi iväg på träning så vi får se då om jag får lite mer pli på herrn ;)
Du gör mig alltid glad när jag är ledsen och ledsen när jag är glad haha, skitponny vad jag älskar dig♥
Publicerat i Snobbens ridbok,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback