Effektiv

Publicerat 2013-10-29 kl. 11:31:49 av Isabel Håkansson
Effektiv är mitt förnamn ;) Upp & hoppa vid halv 8 imorse, drog till stallet en timme efter det och fixade åt båda ponnysarna. Kom hem och gjorde en någorlunda nyttig frukost, ett glas med C-vitamin och en skål med müsli och yoghurt. Nu har jag packat klart allt jag behöver ikväll och ska alldeles snart åka hem till Milla med Sandra och vara där en stund innan kvällen då vi ska spöka på SORF haha.
 
Igår somsagt så promenerades hästarna först i 30 min rask takt. Eller jag promenerade Snobben och Pernilla red Philip barbacka med grimma och grimskaft. När vi gått i 20 minuter så började Pernilla köra lite trav-intervaller imellan björkarna och Philip skötte sig jättebra!
Vi avslutade dem sedan i paddocken och jag longerade då S några varv i lite ökad trav och så tog han egna insiativ till lite galopp då och då. Efter vi varit i stallet så kom Sandra hem till mig och vi fixade oss lite och drog in till stan och åt Sibylla tillsammans Sara och Milla. 
 
Senare på kvällen gick vi till hallen och var där i några timmar och sen så fort jag kom hem hoppade jag ner i badet med facemask och håringpackning, därav updaten. Men nu iallafall ska jag åka, ha en grym tisdag!
Happy halloween bloggläsisar!
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Sandra Lindgren

Du vilken fräsch bild på mig hörru

2013-10-29 @ 11:37:09
URL: http://ssandralindgren.blogg.se
Postat av: Sandra Lindgren

Du vilken fräsch bild på mig hörru

2013-10-29 @ 11:37:09
URL: http://ssandralindgren.blogg.se
Postat av: Sandra Lindgren

Du vilken fräsch bild på mig hörru

2013-10-29 @ 11:37:10
URL: http://ssandralindgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback