Drama, lies, tears, cheers to the teenage years

Publicerat 2013-10-19 kl. 21:54:02 av Isabel Håkansson
 
Ännu en lugn helg.. börjar kännas tråkigt och jag kryper ur skinnet vilken dag som helst. På senaste tiden har det vart så mycket bara, kaos och kvällar som bara slutat dåligt, det är just varför jag sitter här ikväll, hemma i mitt hus, i mitt rum. Igen.
    Jag gillar att vara med människor jag bara känner "halvdant", det ger mig en ny chans att visa vem jag verkligen är och jag behöver inte spela på falska kort liksom, ni förstår nog. Dock har jag känt mer & mer på senaste tiden att jag verkligen måste börja välja mitt umgänge och vilka jag har och ska ha omkring mig, det ÄR så otroligt viktigt att umgås med personer man tycker bra om och som ger en bra inverkan på MIG och MITT liv. Jag vill inte sluta på nån parkbänk när jag blir äldre, grublandes på varför jag inte gjorde si eller så när jag var yngre. Jag vill göra nånting med mitt liv och JOBBA för det.
 
Iallafall, hej på er! Sitter och lyssnar på Chris Browns låt "without you", en gammal favorit som jag kan gråta till dag som natt, ensam eller i grupp, låten är så oerhört fin och jag bara älskar den ♥ Förövrigt snapar jag med min fina och bästakompis Pernilla aka Bernil, haha alltså jag garvar högt åt bilderna vi skickar till varandra, våran humor alltså.. sjuk.
 
Red ut Snobben själv idag för första gången på ett tag. Han har varit så fjollig den senaste tiden när det kommer till uteritter men idag så tog jag tag i det och gav mig ut. Ännu en gång fick jag mitt kvitto i handen på allt arbete jag lagt ner på honom och vilka resultat det gett, min guldponny. Red till rundbanan och tränade galopp från skritt. Han bokstavligt talat satte sig ner och hoppade iväg i en stor luftig galopp, han är så maffig att sitta på ibland!
 
Nu tänkte jag tända ljus och slå på nån serie och sen säger jag godnatt, tack för att NI tittar in här på min mer eller mindre värdelösa blogg, love u
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback