Dagens to do:

Publicerat 2013-10-11 kl. 11:44:53 av Isabel Håkansson
Om ni undrar varför jag inte är i skolan så är det för att jag har ögoninflammation. I onsdags gick jag till skolan trots det men det gjorde så fruktansvärt ont och det bara rann & rann imellan åt. Så nu är jag hemma och spolar det med koksaltslösning (kokSALTSlösning, förstår ni hur mycket det svider??) och ser till att ögat blir bra igen.
 
Dagens to do list iallafall:
♥ Torka skrivbord & nattduksbord i mitt rum.
♥ OM JAG HINNER, motionera båda kaninerna samt plocka min kanin. Han fäller något helt sjukt mycket just nu.
♥ Rida igenom S barbacka, bara trimma och kolla av så att allt är som det ska :)
♥ Baka både kladdkakemuffins och kanelbullar som jag ska sälja med klassen imorgon..
Publicerat i Dagens planer,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback