Dagens planer

Publicerat 2013-10-30 kl. 13:09:03 av Isabel Håkansson
Ska upp till stallet nu för att fixa allt i stallet, lasta på Snobben och åka in till ridhus för hoppträning! Philip tänkte jag kanske cykla med eller promenera så han får röra på sig också. Sen ikväll ska jag sova hos Pernilla med Madde, vi ska bara se på film och snacka typ, haha skratta lär vi göra en hel del också!
 
Måste bara säga en sak som jag läste imorse också som fick mig att vilja slå sönder Ipaden jag satt med (okej där överdrev jag en aning men ni kommer förstå.) Det var en tjej som hade skrivit ut på sin blogg att hoppning innebär ryttare som piskar, sparkar dem i magen och iprincip tvingar hästarna över hinder.. det är sååå att dra alla över en kant.
 
Vill inte skapa någon disskution om det men ALDRIG skulle jag tvinga Snobben över hinder, hell no!

 Här får ni 2 bilder på en utav mina vackra ponnysar när han stod i spolspilltan för nån dag sen, bebis♥
Publicerat i Dagens planer,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback