3 beteénden..

Publicerat 2013-10-17 kl. 20:38:45 av Isabel Håkansson
.. och vad jag tycker om dem.
 
Dendär übersöta, snälla tjejen. Pappas lilla flicka som gör allt föräldrarna ber henne om på bara en fingerknäppning - Hmm.. Bra att vara snäll och sköta sig, lyssna på sina föräldrar och ta åt sig men glöm förgudsskull inte bort att lev lite också, ut med vänner eller gör nånting du aldrig trodde du skulle våga!!
 
 Bestämmande översittare med allt för bra självförtroende - Ett ord UÄK. Folk som har försökt bestämma över mig har jag brytit kontakten med, kanske föralltid eller bara ett tag, vetinte om det bara är jag men jag klarar inte av folk som tror dem kan bestämma över mig. 
 
♥ Kan ta saker med en nypa salt och inte börjar grina om man råkar säga eller göra nånting fel och alltid, ALLTID finns där för en - Vill pussa sånna personer 150 gånger på kinden, klappa dem på axeln och säga TACK för att du är just du är du. Alla gör misstag, att kunna glömma & förlåta är bland dem bästa egenskaperna du kan bära med dig. Fine, hon gjorde si och hon gjorde så, skrattretande. Typ så tycker jag man kan se på personer som snackar eller skrattar åt dina bilder på insta (sålänge det inte sårar dig såklart)
" A friend is someone who understands your past, belives in your future and accepts you just the way you are "
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback