Västerås

Publicerat 2013-11-23 kl. 18:20:12 av Isabel Håkansson
Varit i västerås hela dagen, därav updateringen. Shoppade litegrann, har börjat bli snål när det gäller saker jag köper för mina egna pengar.. Det är en tröja jag ångrar som sjutton att jag inte köpte, aja! Försov mig imorse så jag fixade mig på 3 minuter, om man ens kan kalla att klä på sig och borsta håret är att fixa sig haha.
Ett par vita lindor (dem jag önskade mig i julklapp.. oupsie), asmysiga knästrumpor att ha hemma, 3 par trosor, bruna ridhandskar & en julklapp till min syster som inte är med på bilden.
Publicerat i Newie,

Kommentarer
Postat av: Ebba fucking amoudruz

VI HAR LIKADANA TROSOR OMG OMG OMG OMG OMG OMG TWINNIE!!!!!

2013-11-24 @ 01:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback