Torsdag

Publicerat 2013-11-14 kl. 21:09:54 av Isabel Håkansson
Torsdag, lovely lovely torsdag. Hej på er! Idag var en bra dag, gick i skolan till 2. Betade av två prov och pluggade på somvanligt. Tror båda proven gick bra, sattsar och är nästan säker på att jag får godkänt (E) men hoppas såklart på högre :) Efter skolan åkte jag hem, åt thai med syrran och tog en pw till stallet. Tänkte ju longera idag men kände att jag ville inviga och rida med mina nya stövlar med sadel. Efter en lång vecka då Snobben gått varenda dag så jag tog fram ett litet plutt kryss som jag kunde ha med på dagens pass för att han skulle tycka det var lite kul.. tror ni inte det är lite hårt i paddocken sen när vi kommer ut på kvällen och ska rida eller..? JO.
 
Skrittade och travade honom iallafall och man märkte att han var trött i huvudet. Koncentrerade sig på allt annat än mig och ville inte alls - allt det tyder på en trött Snobben. Fick jobba som en tok men han blev fin tillslut. Trav i nedsittning.. WOW säger jag bara! Vill verkligen ut och starta dressyr snart när det kommer en bra tävling nära, LC:1 eller LC:2 bara för rutin och träning.
 
Åkte hem och smörjde Snobbens träns och bytte sen om till mjukisar, hoppade i uggsen och åkte till affären med mamma och pappa. Köpte våfflor, bär, glass, chips, dricka och allt som kan tänkas vara med på en kväll tillbringandes med vänner. Ska hem med 2 kompisar till mig efter stallet imorgon, göra våfflor och se på idol, massa tjejsnack och skratt gissar jag på att det blir också.
 
Nu ska jag se på finalen på "hela sverige baka" och plugga engelska på pauserna, myskväll på G - hörs sen
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback