Svar på kommentar

Publicerat 2013-11-29 kl. 12:53:00 av Isabel Håkansson
"Vad gör du om du stöter på någon som kallar dig för fula ord eller slår dig? Asså hur skulle du reagera??
Du verkar vara lite tuffare av dig så undrar typ, aa haha. Mvh, Emilia<3"
 
Svar: Hej Emilia! Alltså tuff skulle jag inte kalla mig, men jag KAN vara otroligt känslokall och backar inte om nån är dum mot mig eller mina kompisar. Om nån kallar mig fula ord eller slår mig så gör jag det som känns rätt för stunden, slår nån till mig och jag redan är på dåligt humör så finns det nog risk för att jag slår tillbaka ärligt talat haha.
 
Har aldrig varit mesig av mig och är inte rädd för att ta upp en fight om det skulle behövas. Skulle dock aldrig vara elak mot nån som inte gjort mig illa/sårat mig ifrån början, det är bara otroligt onödigt och omoget. Kortfattat alltså så är jag snäll mot dem som är snälla mot mig och tvärtom.
Stå på dig Emilia, kram!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback