Sista lovdagen

Publicerat 2013-11-03 kl. 13:17:46 av Isabel Håkansson
Usch vad jobbigt allting blev nu.. skola imorgon och plugg fram tills vi får vinterlov. Fick betyget på min robinsonad igår som jag inte alls blev nöjd med, tar tag i skolan NU - punkt. Iallafall, nu ska jag gå och göra lite lunch och sen åka till stallet för att rida ut ponnykillarna. Mycket AKTIV skritt blandat med lite trav & galopp. Det förtjänar dem efter gårdagens pass på Ösby.
 
Red mycket galopp igår men även en del trav och skritt. Kände emot slutet av passet hur trött han blev i benen, men annars superbra jobb för både honom och mig. Tog skogsslingan hem och travade av dem ordentligt, är väldigt noggrann med att låta dem trava och skritta av ordentligt efter lite jobbigare pass :)
Han börjar bli riktigt fin att rida nu, lilla S.
 
Publicerat i Snobbens ridbok,

Kommentarer
Postat av: Jonna

Han är jättefin Isabel! <3

Svar: Åh tack! Dina pållar är väldigt fina dem också <3
isabelhakansson.blogg.se

2013-11-03 @ 21:42:04
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback