Sihs 2013

Publicerat 2013-11-27 kl. 19:36:00 av Isabel Håkansson
♥ Repgrimma + långa tyglar, är så tagg på att börja träna mer i grimma och komma Snobben närmare än närmast!
 
♥ En ny slicksten, Snobben var helt in love med sin andra sten han fick förra vintern.
 
♥ Bruna sporremmar.
 
♥ Nya stövelstrumpor
 
♥ Nytt swarskowski pannband
Känner jag mig själv rätt så blir det nog inte ens hälften av det jag skrivit i min inköpslista & istället en massa spontanköp, men jag försöker hålla mig till det på listan haha.
Såå taggad för Stockholm Internation Horseshow 2013, låt det gå fort nu fram tills söndag!
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Märta

Hoppas ni får det så bra som möjligt, sååå avis på er! 😞💞

Svar: Ååååh du skulle sagt till så kunde vi alla 3 ha åkt :( <3
isabelhakansson.blogg.se

2013-11-28 @ 14:27:53
URL: http://ourtimeline.blogg.se
Postat av: Jonna

Låter som ett par bra inköp!
Och repgrimma, yeaah that's my girl! :*

2013-11-29 @ 19:30:01
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback