ღ November ღ

Publicerat 2013-11-01 kl. 10:36:35 av Isabel Håkansson
Hej november månad och mina bloggisar!! Samtidigt som jag verkligen längtar till julen, snön & allt sånt så vill jag bara turn back time när det var sommarlov.. Sena kvällar, kompisar, att kunna rida hur sent man vill, bada, grilla - allt sånt man gör på sommaren! Men jaja, jag får blicka framåt och räkna ner dagarna till nästa sommarlov. 
 
Igår precis efter att jag skrivit klart inlägget till er så åkte jag och pappa till stockholm somsagt. Påvägen stannade vi och köpte lite inredning till mitt rum och även en jättefin tavla som vi ska ha i hallen. Sen började jag även prata med pappa om fondvägg i mitt rum, han sa inget speciellt om det så jag hoppas och tror att jag får min vilja igenom ;) 
     Restrerande av kvällen tillbringades i soffan med en varsinn skål glass och en film. Jättemysigt! 
 
Nu ska vi iväg och shoppa i TäbyC så jag hör av mig senare ikväll. Puss
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback