Mysmåndag

Publicerat 2013-11-18 kl. 20:44:54 av Isabel Håkansson
Skoldagen var seg. Försov mig först och fick reda på ett provresultat i engelskan som inte gick speciellt bra, godkänt men det var en spalt som hon inte riktigt förstod så det ska jag förklara för henne muntligt, läskigt haha! När jag kom hem så åt jag en snabbis och åkte sen till stallet med syrran.
 
Mockade och gjorde fint i stallet samt pysslade om hästarna ordentligt. Tog en promenad i rask skritt, och hästarna tyckte nog att det var riktigt skönt! Eller jag promenerade och Pernilla red. När vi kom tillbaka in i stallet så masserade jag Snobben nacke och stretchade, OM han njöt?! Satte på honom hans "pyjamas" och kvällsfodrade.
 
Nu ska jag ta en dusch, ha i hårinpackning, raka benen och sen ska jag lacka naglarna samt ta fram kläder tills imorgon. Vi hörs snart!
Busiga lilla björnponny♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken söt :D

Svar: Hihi ja han är bra söt han! Tack så mycket :)
isabelhakansson.blogg.se

2013-11-18 @ 21:08:20
URL: http://amandadudas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback