Myskväll

Publicerat 2013-11-01 kl. 20:37:59 av Isabel Håkansson
Shoppade hela förmiddan med pappa i Täby. Köpte b.la Uggs och 2 stickade tröjor, uggsen är nog dem skönaste jag nånsin haft på mig utan att överdriva - älskar dem även om dem är riktigt fula! Iallafall, när jag kom hem så kände jag bara att.. jag orkar inte rida ikväll. Så hästarna fick stå. Riktig slapp-vecka för dem båda 2 som mest innehållt promenader och longering + en hoppträning för Snobben. Imorgon iallafall ska dem få rida av sig lite nere på Ösby.
 
Så nu på kvällen har jag bara plockat på rummet samt fotat det lite för er skull, och nu tänkte jag ta fram en skål godis och sätta mig i soffan tillsammans med mamma & pappa, se på tv och vara social med dem därimellan ;)
Ha en bra fredagskväll alla ni♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback