Mer död än levande

Publicerat 2013-11-28 kl. 14:57:36 av Isabel Håkansson
Saknar sommar & sommarlov ♥
 
Alltså torsdagen idag förknippar jag lite med snark typ haha.. Varit trött hela dagen och jag verkar inte ha varit ensam. Skolveckan kändes som om den varade i en vecka och den var så vidrigt seeeg, aja sitter här hemma nu iallafall & jag lever, pjuh ;)
 
Nu snart ska jag hoppa i ridkläderna och dra upp till stallet. Snobben tömkördes igår av Mickis så idag tänkte jag att vi kunde rida ut en sväng, bara skritt och trav och om vi hittar nåt is-fritt område även galoppera lite i lättsits, bara avslappnad form/bus, välbehövligt för båda prinsarna. 
 
Ikväll ska jag börja knåpa på lite tidsinställda och sådär, så taggad för fredag och helg. Älskar mitt liv och alla inblandade även om det känns något kaos när jag tänker efter, aja det är så det ska vara!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vad gör du om du stöter på någon som kallar dig för fula ord eller slår dig? Asså hur skulle du reagera??
Du verkar vara lite tuffare av dig så undrar typ, aa haha. Mvh, Emilia<3

2013-11-28 @ 21:41:27
URL: http://emiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback