Måndag 25 november

Publicerat 2013-11-25 kl. 21:55:42 av Isabel Håkansson
Känner mig alltid lika omotiverad till att kliva upp ur sängen en måndag-morgon. Tur att jag brukar piggna till på bussen när lurarna åker i öronen och jag sätter på peppmusik, vad sjutton hade jag gjort utan musiken? Iallafall, lång skoldag men den gick relativt fort. Ingen jättefokus ifrån min sida men skoldagen gick bra i övrigt!
Lyssnade på Linn & Ebbas podcast på bussen hem och peppade till rejält. Kom hem, gjorde mat, bytte om och gick till stallet. Mockade, gjorde mat och bytte vatten åt alla 3 hästarna i stallet och sen red jag och syrran Philip och Snobben.
Idag tog jag bara på en grimma och knipsade på ett par tyglar i ringarna, det är rätt nytt för oss båda vill jag lova men åååh så kul det är!!
 
Skrittade och travade även en hel del, gjorde massa volter, halter, skänkelvikningar osvosv och han var så jäkla lyhörd. Gjorde halter direkt ifrån trav och gjorde serpentinbågar och volter med endast mina vikthjälper. Han tyckte det var så himla kul och nickade hela tiden och ville göra mer, hjärtis.
 
Lät honom nosa och lukta lite på transporten efter passet, och så passade han på att slicka rent dragkroken på transporten också haha. Nu ska jag göra ett tidsinställt på en läsares beställning och sen ska jag sova tidigt ikväll. Puss på er ♥
I brist på bilder får ni 2 fina bilder på syrran och hennes fina shettis Philip.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Malva

Så underbart söt han är, lilla Philip! <3

Svar: Ja han är väldigt gullig och blir automatiskt dubbelt så söt när han är så glad & pigg hela tiden, lillen <3
isabelhakansson.blogg.se

2013-11-26 @ 13:47:39
URL: http://welshponnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback