Lyfter några personer #1

Publicerat 2014-01-03 kl. 14:30:57 av Isabel Håkansson
Pernilla
Okej.. då ska jag försöka samanfatta dig i text och några bilder.. VÄRLDENS ROLIGASTE, GALNASTE, KONSTIGASTE kompis som skrattar åt ALLT och tycker allt är roligt typ haha. Du är så himla snäll och gör en alltid på bättre humör. Du och jag skrattar oss igenom skoldagarna och har alltid nåt att prata om - du äger bästis!
Madde
Dig har jag känt i 5 år snart. Förändrats har vi båda gjort mycket genom åren och vi har bråkat, blivit sams, bråkat och blivit sams mer än 100 gånger skulle jag gissa på ;) Vi är väldigt olika och har tagit olika vägar många gånger MEN ändå mötts på vägen.. Du är en utav mina närmsta och bästakompisar och jag hoppas.. hoppas på hela mitt liv att du förblir det länge till.. Love u
Märta
Min negativa lilla Märta som jag kan prata med allt om. Ligger jämt uppe och snackar med dig hela nätterna om allt, allt, allt och jag vet att du inte berättar för nån. Du är en otroligt snäll tjej som jag älskar av hela mitt hjärta. Bästis♥
Sandra
Dig har jag lärt känna jättebra nu under högstadiet och åh du är helgo! Kan komma och krama en bara för att, säger precis vad du tycker och tänker och skiter i vad folk säger om dig. Också en sån jag kan säga absolut allt till och veta att du inte berättar för nån, finner inte ord för vad du betyder för mig! Dig vet jag alltid vart jag har och jag är så otroligt tacksam för det!
Milla
Skrattar bara jag tänker på dig och oss.. haha herregud vilken histora vi har bakom oss - sick. Vi två gick inte ihop nånstans för några år sen men nu är vi asofta och har lika kul varje gång!! Åh du är så underbar och rolig, lillpillan
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Sandra

Naaw gumman du betyder obeskrivligt mycket för mig ich vet inte vart jag skulle vara idag utan dig! Du står där i vått och torrt och är bara bäst älskar dig

2014-01-03 @ 16:19:41
Postat av: Madde

Du är bäst vännen. Lämnar mig inte fastän jag förtjänat det mååånga gånger. Min bästabästa vän, love u

2014-01-05 @ 13:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback