Lite sen update

Publicerat 2013-11-08 kl. 23:59:38 av Isabel Håkansson
Fredag och känslan är heeelt underbar!! Denhär veckan har flugit iväg, nyss var det ju måndag liksom? Inte alls ofta jag tycker att skolveckor flyger iväg men denhär veckan har faktiskt gjort det - trots att det känts grymt segt att tvinga sig upp ur sängen på mornarna och rida i bäckmörker på eftermiddagarna. 
 
Idag fick vi provresultaten på kemin, jag fick godkänt men är långt ifrån nöjd. Är i en slags "skolsvacka" just nu men jag kommer att ta mig ur det snart, förhoppningsvis. Efter skolan gick jag nästan direkt till bussen & åkte hem. Bussresan varade i en evighet och allt kändes som i en sorglig musikvideo/film typ. Det var halvmörkt, regnet smattrade mot rutorna och jag satt själv med lurar i öronen. Gryyymt segt.
 
Kom hem runt halv 4 och bytte om direkt för att dra till stallet. Hade lite bråttom och glömde därför äta vilket resulterade i att jag skakade och började se dubbelt i stallet sen, asjobbigt men så blir det när man inte ätit på 5 timmar.. Fixade åt båda hästarna på mindre än 45 minuter och gick sedan för att ta in dem ifrån hagen. Hade tänkt longera Snobben i 20 minuter alla gångarter, avslappnande men ändå så han fick röra på sig. men han var så himla hungrig och försökte springa förbi mig in i stallet när jag hämtade honom, så jag lät honom bara gå in i boxen och tugga i sig middags höet och samma med Philip.
 
Vart med Märta hela kvällen och vi har skrattat och snackat. Snart ska vi väl sova I guess så godnatt!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback