Lite sen update

Publicerat 2013-11-27 kl. 19:08:16 av Isabel Håkansson
Men hejsan! Längesen jag skrev till er nu känns det som, förlåt!! Känns lite konstigt faktiskt haha, förr har jag alltid varit noga med att 3-4 inlägg VARJE dag ska dyka upp under tiden jag är i skolan, bilder som visas i bloggen ska vara av bra kvalité och redigerade. Jag hade (innan ponnyryttarnaa) en stadig statistik på 400-500 unika/dag och fick över 20 kommentarer/dag, vart tog den drivande blogg tjejen vägen liksom?
 
Idag iallafall så gick vi den längsta dagen i skolan, grymt segt om jag ska vara helt ärlig och jag var inte speciellt driven. Fick en liten knuff framåt i vårat jätteviktiga projekt om kärnkraftverk och redovisade på spanskan med Märtis vilket gick asbra iallafall. Vi skippade engelskan och fick besök av några som jobbar för barnens rättigheter, jätteintressant var det & klassen verkligen öppnade upp sig ännu lite till.
 
Nu ska jag göra tidsinställda och fixa lite med bloggen, imorgon ekar den inte tom - promise you. PUSS
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback