Godmorgon söndag

Publicerat 2013-11-24 kl. 10:17:28 av Isabel Håkansson
Trött som sjutton och har stallet + kaninburarna att fixa idag. Var pepp på denna dag men det förstördes lika snabbt när folk runtom försöker bestämma över mig... spyr. Aja, laddar om för en ny vecka iallafall & jag hoppas att den går igenom snabbt och smärtfritt.
 
Idag ska hästarna ridas på rundbanan i alla gångarter. Tänkte jobba mycket med sidvärsrörelser i lite djupare form på Snobben. Philip hoppas jag inte är allt för pigg så att syrran kommer hem levande haha. Annars är dagen ännu oskriven och jag är taggad! Får se om det blir nån julmarknad i eftermiddag annars blir det andra avenyn och vila, skönt det med.
2 fina bilder på Pernilla och Philip från i september..
Publicerat i Dagens planer,

Kommentarer
Postat av: Jonna

Men döda mig vad söta!! :')

Svar: haha jaa dem är rätt söta tillsammans haha :) <3
isabelhakansson.blogg.se

2013-11-24 @ 18:06:37
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback