♡ Extremt lugn tisdag ♡

Publicerat 2013-11-19 kl. 20:01:06 av Isabel Håkansson
Hej på er! Bloggen känns så boring just nu men jag gör seriöst inget alls typ just nu haha, lägger 50% på skolan, 25% i stallet och resten med vänner och familj. Idag pluggade jag från 8 till 3 och sen åkte jag hem med Sandra till mig. Tog 3 snabba bilder varav 1 blev helt ur fokus haha, aja! Åkte till stallet därefter eftersom syrran har feber.
 
Jag longerade Snobben och Sandra körde lednadsövningar med Philip. Philip var lite trött efter att ha ridits och motionerats hela helgen, nuttis haha! Snobben kvicknade till efter ett tag och blev någorlunda lyhörd. Riktigt mysigt & vi snackade en massa om saker jag bara kan prata med henne om typ, bästa Sandra ♥
Ur fokus ↑
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback