Dagens planer

Publicerat 2013-11-07 kl. 07:18:00 av Isabel Håkansson
Två halvgamla bilder ↑
 
Godmorgon!
Torsdag idag och kort skoldag, hur skönt!? Förhoppningsvis hinner jag med 2 bussen hem och så fixar jag klart stallet direkt och så tar jag chill/plugg/mys/serie kväll ikväll - asbra! Idag hade jag tänkt mig att kanske rida ut en vända för omväxlingensskull, det blir så snålt med uteritter på vardagar.. får se hur långt vi hinner innan det blir mörkt. 
 
Dagens planer blir alltså:
♥ Gå i skolan och skriva två prov. Ett i kemi & ett i SO.
♥ Åka hem med tidiga bussen.
♥ Rida och fixa stallet
♥ Smörja utrustning
♥ Hem och ha en kväll att göra vad jag vill iprincip.
 
 
Publicerat i Dagens planer,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback