Dagen som varit

Publicerat 2013-11-30 kl. 15:43:15 av Isabel Håkansson
Jadu.. dagen svepte förbi utan att jag ens hunnit blinka känns det som. Började morgonen i stallet, mockade och allt det & sen red jag och syrran ut barbacka på hästarnas gossiga vinterpäls. Philip bar tomteluva och det var såsåså mysigt! Skrittade och travade massor och hästarna var världslyckliga.
 
Gick hem när vi var klara där somsagt och gjorde lunch för att sen städa och julpynta. Allt är inte klart ännu men mamma tog damsugningen och skurningen så jag är klar med mitt. Pernilla fortsätter städa och julpynta på sitt rum och pappa står i köket och gör middag, mys.
 
Nu ska jag byta om, fylla i ögonbrynen lite, käka och sen dra hem till Sandra för julbak tillsammans med henne och Märta. Helt perfekt dag! Till er kära läsare har jag en lite bilder ifrån dagen att bjuda på ↓
Världens finaste C-ponny påväg in ifrån hagen, glad som vanligt.
Red ut en jättemysig sväng med båda killarna.. Haha bilden till vänster är bara allmänt flummig då båda hästarna var otåliga, Philips nosgrimma hade hamnat lite på sniskan och Snobben fick halvöppna ögon på bilden, aja!
Nöjd Philip efter ridturen. Han hade rullat sig i den höigaste fläck han hittade, lekt med sin slitna gamla fotboll & delade på bilden ett hönät med Fanta.
Måste få visa er denhär bilden också, alltså hur söta är inte Bella & Alice? ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback