5 saker jag ogillar..

Publicerat 2013-11-30 kl. 18:10:00 av Isabel Håkansson
 
.. Folk som klankar ner på andra helahelahela tiden..
 
.. Översittare. Har sagt det förut och säger det igen, usch, fy & blä - skärp till er och sluta tro att ni är så mycket bättre än alla andra PUNKT..
 
.. Att bli väckt på morgonen, vem gillar det igentligen? Blir på dåligt humör av bara tanken och hatar att bli väckt. Det är kallt och ögonlocken är tunga, haha..
 
.. Djurplågare. Finner inte ord för dem äckliga vidrerna rent ut sagt, hur F*N kan man ens tänka tanken att göra illa ett djur som inte har nånting att säga till om eller kan försvara sig? Ett skott i pannan förtjänar dem allihopa, förlåt mitt ordval men seriöst..
 
.. Negativa personer, klarar inte av sånna då jag så lätt blir påverkad av folk runtom mig. Tycker att negativ humor är kul haha, men folk som är negativa i personligheten klarar jag inte av att umgås med. Att ha en dålig dag är en dag men att vara negativ dag ut och dag in - njaaaa..
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback